Határtalanul! 2023

A HAT-KP-1-2022/1-000588 számú Határtalanul! pályázat keretein belül iskolánk hetedik osztályosai idén egy igazán emlékezetes kiránduláson vehettek részt. A kirándulás során meglátogattuk Nagyszalontán Arany János életének fontos helyszíneit, majd Nagyvárad és környékének nevezetességeivel ismerkedtünk meg a hét során. Megmásztuk a nagyváradi városháza óratornyát, jártunk a Szabadkőműves Templomban és a Neológ Zsinagógában, láttunk párat Ady Endre életének legfontosabb helyszíneiből, természettudományos és néprajzi ismereteinket bővíthettük a Körösvidéki Múzeumban és a Nagyváradi Állatkertben. A természetjárás is fontos része volt a programjainknak. A félelmetes függőhídon megközelítettük a Nagy Magyar Barlangot és felmásztunk a csúszós hegyoldalon a révi Zichy barlanghoz és vízeséshez. Mindeközben nagyon sok érdekes embert ismertünk meg a egyrészt szálláson a Posticum által üzemeltetett Zen Hostelben és a Kisősi Általános Iskola diákjainak személyében. Közösen tanultunk a matematikáról, zenéről, sportoltunk, ismerkedtünk. Az utazásunk során a Signum Trans kényelmes kisbusza és Gabi bácsi, készséges sofőrünk volt segítségünkre. A héten éjjel és nappal Péterné Juhari Ágota “Gotti néni” figyelt ránk és gondoskodott rólunk a rá jellemző figyelemmel és kedvességgel. Azt hiszem mindannyian nagyon sok élménnyel lettünk gazdagabbak a hét során.

Az üllési Fontos Sándor Általános Iskola 7. osztálya és Megyeri Péter osztályfőnök